Konča se za:

d
u
m
s

Reklamacije

Postopek reklamacije blaga

V primeru, da izdelek ne ustreza specifikacijam ali pa je v zakonskem roku prišlo do proizvodne napake na izdelku, prosimo sledite spodnjim navodilom:

  1. Izpolnite spletni reklamacijski protokol, ki ga boste našli spodaj. V obrazcu morajo biti izpolnjene vse postavke, označene z zvezdico. Zlasti jasno opišite napako.
  2. Blago skrbno zapakirajte v transportno embalažo in ga pošljite s priporočeno pošto na naslov:
    All4Customer, s.r.o.
    Pohraniční 25, 703 00 Ostrava
  3. Takoj po prevzemu blaga v skladišču bomo preverili upravičenost vaše  reklamacije.
  4. O rezultatu reklamacije vas bomo obvestili po elektronski pošti. Popravljeno ali zamenjano blago vam bomo poslali na vaš naslov. Če blaga ni mogoče popraviti in tudi ni več v prodaji, vam bomo povrnili celoten znesek za reklamirano blago. Če ste kupili samo ta izdelek (na računu ni drugih artiklov), se vam bodo povrnili tudi stroški za prvotno odpremo blaga.
  5. V primeru, da vam bodo finančna sredstva povrnjena in ste plačnik DDV, nam morate poslati nazaj podpisan dobropis – korektivni davčni dokument. Skeniran dokument lahko pošljete po e-pošti ali navadni pošti. Po prejemu podpisanega dobropisa, bo izvedeno plačilo z bančnim nakazilom na račun, ki ste ga navedli v obrazcu.

Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in upoštevanje teh smernic. Samo tako lahko vrnemo finančna sredstva ali reklamacijo rešimo v vaše zadovoljstvo in v najkrajšem možnem času.

1. Informacije o blagu

2. Informacije o stranki