Postopek reklamacije blaga
V primeru, da izdelek ne ustreza specifikacijam ali pa je v zakonskem roku prišlo do proizvodne napake na izdelku, prosimo sledite spodnjim navodilom:
- Izpolnite spletni reklamacijski protokol, ki ga boste našli spodaj. V obrazcu morajo biti izpolnjene vse postavke, označene z zvezdico. Zlasti jasno opišite napako.
- Blago skrbno zapakirajte v transportno embalažo in ga pošljite s priporočeno pošto na naslov:
All4Customer, s.r.o.
Pohraniční 27, 703 00 Ostrava, Czech Republic
info@mujstromecek.cz
+420 777 470 538 - Takoj po prevzemu blaga v skladišču bomo preverili upravičenost vaše reklamacije.
- O rezultatu reklamacije vas bomo obvestili po elektronski pošti. Popravljeno ali zamenjano blago vam bomo poslali na vaš naslov. Če blaga ni mogoče popraviti in tudi ni več v prodaji, vam bomo povrnili celoten znesek za reklamirano blago. Če ste kupili samo ta izdelek (na računu ni drugih artiklov), se vam bodo povrnili tudi stroški za prvotno odpremo blaga.
- V primeru, da vam bodo finančna sredstva povrnjena in ste plačnik DDV, nam morate poslati nazaj podpisan dobropis – korektivni davčni dokument. Skeniran dokument lahko pošljete po e-pošti ali navadni pošti. Po prejemu podpisanega dobropisa, bo izvedeno plačilo z bančnim nakazilom na račun, ki ste ga navedli v obrazcu.
Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in upoštevanje teh smernic. Samo tako lahko vrnemo finančna sredstva ali reklamacijo rešimo v vaše zadovoljstvo in v najkrajšem možnem času.